loading...
سرخ پوشان پایتخت
iranian بازدید : 95 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

محمد رويانيان سه شنبه شب در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس تهران اضافه کرد: بازي دو تيم فوتبال پرسپوليس تهران و ذوب آهن اصفهان، اهميت خاص خود را داشت و انصافا بازيکنان هر دو تيم بدون توجه به حواشي و با ارايه يک بازي جوانمردانه فقط به فوتبال فکر مي کردند و با وجود حساسيت هاي بازي، شاهد مشکل خاصي نبوديم.

وي افزود: ذوب آهن اصفهان، تيمي ريشه دار و قديمي است که در اين ديدار هم انصافا بازي خوبي را به نمايش گذاشت و روح اخلاق در اين بازي حاکم بود.

رويانيان گفت: حيف است که تيم خوب ذوب آهن با اين همه قدمت و طرفدار و بازي خوبي که به نمايش گذاشت، در ليگ برتر نباشد اميدوارم اين تيم که شايستگي حضور در رده هاي بالاي جدول را دارد و در همين سال ها افتخارات زيادي در ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا کسب کرده، در ليگ برتر بماند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: از هواداران پرسپوليس که تيم محبوبشان را در شهر اصفهان تنها نگذاشتند، تشکر مي کنم و به آنها صميمانه تبريک مي گويم و از صميم قلب خوشحالم چون مي دانم هواداران پرسپوليس از اين برد خوشحال شده اند.

رويانيان افزود: اعتراض بيش از حد هادي نوروزي، من را ناراحت کرد که شايد در سايه فشار و حساسيت بازي نتوانست خودش را کنترل کند و به فغاني داور بين المللي کشورمان به عنوان يک بزرگتر برخورد خوبي نداشت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: از اين بابت از هادي نوروزي بازيکن با اخلاق پرسپوليس گله دارم و از فغاني عذر مي خواهم، همواره سعي کردم احترام داوران را حفظ کنم حالا هم چون برده ايم اين مسايل را مطرح نمي کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار پرسپولیسی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 398
  • بازدید کلی : 12,847
  • کدهای اختصاصی
    دسترسی ها

    تماس با مدیرعامل