loading...
سرخ پوشان پایتخت
iranian بازدید : 78 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

نيلسون کوريا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پيشنهاد باشگاه پرسپوليس به وي گفت: زياد نبايد درباره آخر فصل عجله کنم، اما همانطور که بارها گفتم در ايران راحتم. من از پيشنهاد رويانيان که مديرعامل زحمتکشي است، تشکر مي‌کنم و قلبم مي‌گويد بايد بمانم اما بايد همه چيز را به آخر فصل موکول کنيم.

وي افزود: احساسات مردم ايران براي من مثال‌زدني است و شايد هيچگاه در زندگي فوتبالي‌ام لطف هواداران پرسپوليس را فراموش نکنم، اميدوارم در ديدار مقابل ذوب‌آهن هم يکي از بهترين بازيکنان پرسپوليس همراه با ساير بازيکنان باشم تا با گرفتن يک جام شادي هواداران قرمزپوش را ببينم.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار پرسپولیسی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 12,841
  • کدهای اختصاصی
    دسترسی ها

    تماس با مدیرعامل