loading...
سرخ پوشان پایتخت
iranian بازدید : 110 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)
نيلسون کوريا در مورد پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل ذوب آهن گفت: بارها اعلام کردم دوست دارم فصل را با کسب يک مقام قهرماني و جشن با هواداران به پايان برسانم. در بازي ديروز مقابل ذوب آهن باد بسيار عجيبي در ورزشگاه مي‌وزيد و توپ در هوا مسيرش تغيير پيدا مي‌کرد با اين شرايط توانستيم پيروزي شيريني را کسب کنيم و حالا افسوس ليگ برتر را مي‌خوريم.

به گزارش فارس ، وي افزود: ذوب آهن تيم بسيار باکيفيت و قوي‌اي بود که در خط حمله قدرت زيادي داشتيم. تمام بازيکنان در اين مسابقه زحمت کشيدند تا بتوانيم با کسب پيروزي مجوز حضور در نيمه‌نهايي را به دست آوريم.

نيلسون در مورد اينکه از سوي هواداران خيلي تشويق مي‌شود اظهار داشت: از همه هواداران ممنون هستم آنها هميشه من را مورد لطف خود قرار داده و هر روز که اين اتفاقات تکرار مي‌شود عشقم به ايران و پيراهن پرسپوليس بيشتر مي‌شود. واقعا احساسي که به پرسپوليسي‌ها دارم قابل وصف نيست. اميدوارم هميشه خوب باشم و با تلاشي که انجام مي‌دهم بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

دروازه‌بان پرسپوليس در مورد ادامه مسابقات جام حذفي تاکيد کرد: دو بازي حساس و حياتي را در پيش داريم درست است که کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا براي ما بسيار مهم است اما اولويت اصلي ما کسب عنوان قهرماني جام حذفي است و مي‌خواهيم به اين موفقيت برسيم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار پرسپولیسی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 378
  • بازدید کلی : 12,827
  • کدهای اختصاصی
    دسترسی ها

    تماس با مدیرعامل